מתכננים צעד נדל״ני? מתווך! זה בדיוק מי שאתם צריכים לידכם

חכו שניה, אולי כמה שניות… לפני שאתם מתחילים בחיפושים אחרי הנכס הנדל״ני הבא שלכם יש איש מקצוע אחד שיוכל לעשות לכם את העבודה והחיים בנושא הרבה יותר קלים. זה נקרא מתווך נדל״ן, ולא, זו לא מילה רעה.

כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

נתוני הכלכלנית הראשית: מספר עסקאות הנדל"ן שבר השנה את שיא כל הזמנים

חינוך, מסחר, או בקיצור: כל מה שחשוב שיהיה בסביבה.

מטבע הדברים, ציבור הקונים מעניק את מלוא תשומת הלב שלו למאפייניה הסובייקטיביים של הדירה – המחיר, כיווני האוויר, מספר החדרים, הגודל במ"ר, קיומה של מרפסת שמש או העדרה, נוכחות של ממ״ד בדירה בייחוד בעתות משבר, מצב הנכס, וכן הלאה. בעינינו, דווקא המאפיינים הסביבתיים של הדירה חשובים וקריטיים לא פחות ואולי אף יותר בהשוואה לתכונות הפיזיות והמחיר.

מעניין אתכם לדעת מה קרה למחירים בעשור האחרון? קראו את המאמר שלנו המדבר על משבר הדיור בישראל.

מתווך נדל"ן מקצועי

אז מה הדגש העיקרי ששמים?

קודם כל חינוך – נקודה זו נחשבת לסוגיה מהותית עבור משפחות בגילאי גן, יסודי, חטיבת ביניים ותיכון, מה שמאפיין את רוב משפרי הדיור שהם קהל הלקוחות של BARHOME, משרד המעניק שירותי תיווך בהרצליה. במקרים רבים משפחות משפרות דיור מבקשות לעבור דירה למקומות בהם פועלים מוסדות חינוך איכותיים ונחשבים יותר.

על כן השאלה שצריכה להישאל במסגרת חיפוש הנכס הנדל״ני הבא שלכם היא האם קיימים בתי ספר או גנים בשכונה אליה אנו מעוניינים לעבור, מהי רמת ציוני המיצ"ב וציוני הבגרות, כיצד התלמידים ואנשי הצוות מדרגים את המוסד החינוכי, והאם ההורים שילידיהם בבתי ספר אלו מרוצים ועד כמה ממערכת החינוך והניהול של המסגרת המדוברת.

סוגיה קריטית נוספת נוגעת כמובן לממד התעסוקתי, וכשאתם מחליטים לרכוש דירה חדשה, יש לבחון היטב את אופציות התעסוקה העומדות בפניכם כמו גם דרכי הגישה האופטימליות למיקום אליו אתם עתידים להגיע כל בוקר ולחזור כל ערב. אלו ישפיעו באופן ישיר על רמת החיים שלכם ועל יכולתכם לעמוד בהחזרי תשלום המשכנתא, אם נטלתם כזו וחשוב מזה ישפיעו ישירות על איכות חייכם לאורך השנים הבאות ממועד רכישת הנכס והלאה.

נגישות ותחבורה ציבורית סביב הנכס

סוגיה לא פחות חשובה, נוגעת לנגישות התחבורתית בשכונה. חשוב לבדוק את הנגישות לצירים מרכזיים, עומסי תנועה בשעות הבוקר והחזרה מהעבודה אחה"צ, האם קיימת תחבורה ציבורית נוחה, האם הדירה בעלת מקומות חנייה בטאבו ולמשפחות עם ילדים בוגרים כמובן שחשוב לשים דגש על הנושא של תחבורה ציבורית בין מיקום הנכס למוסדות החינוך השונים בהם הם יבלו את רוב שעות היום. כאן המקום לציין כי דירות הסמוכות לתוואי העתידי של הרכבת הקלה צפויות להתייקר במהלך השנים הקרובות ויש לתת את הדעת על כך.

הסוגיה הבאה נוגעת למסחר, מבני ציבור ומקומות בילוי הקיימים בשכונה או בקרבת מקום. דברים אלה אמנם אינם קריטיים עבורנו אבל הם בהחלט עושים את החיים נוחים יותר, ונחמד לדעת שכדי ליהנות מכוס קפה בערב קיצי נעים או להתחדש בתספורת אופנתית, אפשר לעשות הכל במרחק הליכה רגלית, ומקסימום בנסיעה של דקות ספורות. כדי שתוכלו לראות בדיוק מה קורה סביב הדירה שמעניינת אתכם, באמצעות המפה באתר המשרד תוכלו להבין את מיקום הנכס וכן קרבתו למיקומים אלו, כמו גם לגלות אילו תחנות אוטובוס ובתי ספר יש בקרבת הנכס ועוד.

מכל הדברים שצוינו, נראה כי לפני מהלך נדל״ני כלשהוא מומלץ לערוך מחקר מקדים ומקיף לגבי סגנון החיים הקיים במקום בו אתם מתעניינים, סוג האוכלוסייה הרוכש נכסים באזור זה וקרבתו לדברים שצוינו מעלה. לעיתים המידע שיש ברשותנו אינו מדויק או מתאים על מנת לערוך את המחקר המדובר וכאן נכנסת הפונקציה החשובה של מתווך נדל״ן מקצועי שעושה את השלב הזה עבורכם ומגיע עם תובנות שלעיתים לא הייתם יכולים להגיע אליהם באופן עצמאי.

מה המסקנה? להיעזר במתווך נדל״ן!

מתווך נדל״ן מקצועי יודע בדיוק מה קורה בשכונה וידע להתאים נכסים המתאימים לכם על פי אפיון צרכים מוקדם שיבוצע בשיחת ההיכרות הראשונית וכוללת בין היתר נושאים כמו הרכב המשפחה, התקציב אותו אתם מעמידים לטובת העניין, רמות המחירים בשכונה המבוקשת, איכות בתי הספר בשכונה, המדד הכלכלי-חברתי של תושבי השכונה, גיל התושבים בשכונה ועוד.

למידע אודות בחירה נכונה של חברת שיווק פרויקטים עבור תחום הנדל"ן – לחצו כאן

בחלק מהמקרים מתווך מקצועי אף יוכל למצוא עבורכם נכסים מיוחדים שלעיתים אף אינם משווקים בשוק החופשי עדין, שכן כאנשי המקצוע בתחום אנו  ערים לכל התרחשות נדלנ"ית חדשה או עתידית בשכונה ועובדים עם לקוחות המשרד ביחסים ארוכים כולל תכנון מכירות עתידי של נכס כזה או אחר.

וזה לא נגמר רק שם, למתווך נדל״ן קיימת חשיבות קריטית במתן אינפורמציה מקיפה על הנכס, כזו שלא נראית לכם חשובה כעת, אך תהפוך לחשובה ביותר בעתיד. בין אם מדובר על קידום תב"ע שתשנה את פני השכונה, תוכניות בנייה עתידיות, בניית מרכזי מסחר ותעסוקה עתידיים, בניינים בעלי פוטנציאל של התחדשות עירונית, מפגעי רעש עתידיים, מצב הרישום של הנכס בטאבו ומידע קריטי אחר.

בסיכומו של עניין – היעזרו בשירותיו של מתווך נדל״ן מקצועי. זה יחסוך לכם זמן ו כסף…

קודם כל אם אתם יכולים בצעו רכישת נדל״ן! מחירי הנדל"ן ממשיכים לעלות, לא צפויים לעצור וכדאי היום, יותר מאי פעם, לשכור את שירותיו של מתווך נדל״ן מקצועי שיוכל להנחות אתכם בדרך. המתווך יוכל למצוא עבורכם, לא רק את הדירה המתאימה ביותר מבחינת גודלה ומחירה, אלא גם כזו שתעמוד באופן מקסימלי בדרישות ובצרכים הפרטניים שלכם.

מאמרים נוספים
עדכון מדרגות מס רכישה 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023 אז מה היה לנו החודש בעולם הנדל״ו הישראלי ? חוץ מהרבה רעש בתקשורת והרבה ספקולציות (טוב זה לא חדש) עדכון מדרגות מס רכישה נכנס לתוקף ועבר די בשקט , הרבה לקוחות מהמשרד ומכרים לא ממש ידעו על השינוי הזה שקיבל התיחסות מועטה, מדובר בעדכון שנתי של מדרגות מס הרכישה לרוכשי דירות ראשונה או שניה לשנת 2023.

קרא עוד »
דילוג לתוכן