דירות למכירה בכפר סבא

מבחר דירות למכירה בכפר סבא

מחפשים להשתדרג עם דירה למכירה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון!

בעמוד זה תוכלו לצפות במגוון פרויקטים בכפר סבא המשווקים על ידי ברהום נדל"ן. כמשרד נדל״ן בוטיק מקצועי ומנוסה, אנו בברהום נדל"ן מעמידים את השירות עבור לקוחותינו במקום הראשון. פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק לכם ייעוץ אישי ומקצועי לבחירת הנכס הנכון ביותר עבורכם באזור כפר סבא.

פרויקט OSTA 20 – פנטהאוס מיוחד ומרווח במחיר מעולה

5 חדרים

אין חניה

אין מחסן

אין מעלית

פרויקטים בכפר סבא במגוון אזורים

כפר סבא היא עיר מתפתחת עם התחלות בניה רבות. תנופת הבניה נוכחת ברבים מאזורי העיר ושכונותיה. בין אם מדובר באזור כפר סבא הירוקה, כ״ס 80 ו 60 ובין אם מדובר באזור מרכז העיר כפר סבא, ניתן למצוא התפתחות וצמיחה. כפר סבא עשירה בפרויקטים חדשים לבניה, והעירייה מסייעת ומקדמת פרויקטים רבים בעיר.

פרויקטים בכפר סבא מבצעים עם ברהום נדל"ן

כמשרד האמון על שיווק פרויקטים בכפר סבא ובאיזורים נוספים בארץ, אנו מנוסים בטיפול בפרויקטים מסוגים שונים. החל משיווק של פרויקטים בכפר סבא במסגרת של חיזוק, תמ״א 38, פרויקטים של הריסה ובניה וכלה בפרויקטים מסוג פינוי בינוי בכפר סבא.

קבלנים ויזמים העובדים עם משרדנו נהנים ממעטפת שיווקית רחבה ואיכות שיווקית יוצאת דופן. לקוחות המעוניינים לרכוש דירה בפרויקט בעיר כפר סבא ייהנו מליווי אישי ומקצועי של משרד נדל״ן בוטיק אשר ייתן להם שקט נפשי לאורך התהליך ויסייע להבין את הצעדים והעלויות מולם הם ניצבים בבואם לרכוש דירה בפרויקטים בכפר סבא. בין אם זה פרויקט בכפר סבא העובד לפי חוק המכר וכולל ערבויות בנקאיות, דרך פרויקטים בתמ״א על סוגיה, עולם שלם של ידע נמצא במשרדינו ואנו יודעים להתאים לכל לקוח את סוג העסקה המתאימה לו.

דילוג לתוכן