5 טיפים להשקעת נדל"ן מניבה בהרצליה

השקעת נדל"ן מניבה בהרצליה יכולה להוות מקור הכנסה משמעותי עבורכם. מדובר בעיר אטרקטיבית במיוחד עבור משקיעים וגם עבור אנשים המחפשים מקום מגורים. מעבר למיקום המרכזי והקרבה לתל אביב, העיר מציעה לתושביה חופי רחצה מרהיבים, פארק מושקע, מערכת חינוך משובחת ושלל אפשרויות תעסוקה. משום כך, אין להתפלא שמחירי הנדל"ן בהרצליה הינם גבוהים במיוחד. במאמר זה נספק עבורכם חמישה טיפים להשקעת נדל"ן מוצלחת בהרצליה.

חמשת הטיפים עבור השקעת נדל"ן מניבה בהרצליה

  • התנהלות נכונה בהתאם לתקציב – אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר להשקעה נבונה הינו התקציב המושקע בנכס. בעת חישוב התקציב יש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות כגון דמי תיווך, מס רכישה ושכירת עורך דין.
  • בחירת מיקום אידיאלי – מטעמי נוחות עדיף לבחור בנכס שקרוב יחסית לאזור המגורים שלכם. עם זאת, יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים, הנכסים הרווחיים ביותר ימצאו דווקא באזורים פריפריאלים. בחירת מיקום אידיאלית תהווה שקלול של טעמי הנוחות לצד התשואה הרצויה.
  • חישוב התשואה המבוקשת – לרוב, ככל שהנכס נמצא במיקום פריפריאלי יותר, התשואה שניתן יהיה להרוויח עליו משכירות תהיה גבוהה יותר. עם זאת, גם השקעת נדל"ן מניבה בהרצליה והסביבה יכולה להניב תשואה גבוהה עקב העליה המתמדת במחיר הנכס עצמו.
  • שיפוץ הנכס – תמיד מומלץ לרכוש דירה משופצת מראש. אולם, אם לא נעשה שיפוץ בדירה, כדאי מאוד להשקיע בשיפוץ יסודי. השיפוץ יכול להעלות משמעותית את מחיר הנכס ולאפשר השכרה שלו ביתר קלות.
  • אפשרויות למינוף – במידה וקונים דירה עבור השקעות נדל"ן בישראל, תמיד מומלץ לנסות לקבל את המימון המקסימלי שניתן להשיג מהבנק. כיום ניתן להשיג מהבנק מימון של 75% על דירה יחידה ומימון של 50% על כל דירה נוספת. אולם, ניתן גם לבצע משכון של הנכס הקיים וכך להגיע למימון של 75% גם עבור הדירה השניה.

השקעת נדל"ן מניבה בהרצליה עם ברהום נדלן

במידה ואתם מעוניינים לבצע השקעת נדל"ן מניבה בהרצליה, אנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו, את משרד התיווך של ברהום נדל"ן. משרדנו הינו משרד בוטיק המורכב משני שותפים – גיא ברהום ורוית ברהום. מה ההבדל בין נדל"ן בוטיק לשירותי נדל"ן אחרים? ההבדל הוא ברמת השירות והיחס האישי לכל לקוח. במשרדנו, אנו לא מעסיקים מתווכים חיצוניים. משום כך, כל לקוח אצלנו מקבל את הליווי האישי והמקצועי ברמה הגבוהה ביותר. זה הערך המוסף שמביא משרד נדל"ן בוטיק לעומת משרד נדל"ן אחר. מעטפת השירות שלנו כוללת בין היתר גם התנהלות מול אדריכלים, בנקאים, מפקחי בניה ועוד. אז אם חיפשתם משרד נדל"ן שיספק עבורכם השקעת נדל"ן אטרקטיבית במיוחד וגם יעניק לכם שירות מעולה, הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים
עדכון מדרגות מס רכישה 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023 אז מה היה לנו החודש בעולם הנדל״ו הישראלי ? חוץ מהרבה רעש בתקשורת והרבה ספקולציות (טוב זה לא חדש) עדכון מדרגות מס רכישה נכנס לתוקף ועבר די בשקט , הרבה לקוחות מהמשרד ומכרים לא ממש ידעו על השינוי הזה שקיבל התיחסות מועטה, מדובר בעדכון שנתי של מדרגות מס הרכישה לרוכשי דירות ראשונה או שניה לשנת 2023.

קרא עוד »
דילוג לתוכן