שוק הנדל"ן רותח! 5 כללים לרכישת מגרשים במרכז

משקיעים מהארץ וגם מהעולם מחפשים עוד ועוד מגרשים לרכישה במרכז, והכמות המוצעת למכירה בשוק הולכת ומתקרבת לסיומה. מגרשים במרכז הם מבוקשים במיוחד, הודות לערך שלהם ההולך ועולה בהתמדה כבר שנים ארוכות. הם נחשבים לאחת ההשקעות הבטוחות ביותר בתחום הנדל"ן, למי שיש לו קצת סבלנות לחכות לתהליכי הפשרה ובנייה.

אז במיוחד עבור אלו מכם שרוצים לשים את הכסף במקום בטוח, רווחי, ומניב, הכנו את המאמר הבא. ההמלצה העיקרית שלנו היא פשוט למהר ולרכוש, כי עוד מעט כבר לא יישאר – ובטח שלא במחירים הנוכחיים הקיימים בשוק.

המקומות החמים למגרשים במרכז

איזור המרכז והשרון כבר נהיה צפוף, אך למרות זאת נותרו מספר מגרשים למכירה. המבוקשים ביותר הם מגרשים בהרצליה, מגרשים בהוד השרון, וכמובן באזור גוש דן ותל אביב. מיד אחריהם מגיעים המגרשים בנתניה ועמק חפר. אנחנו ממליצים לכם לזכור תמיד שהמיקום הוא לא הפקטור היחיד לפיו קונים מגרש.

על מה צריך לחשוב כשקונים מגרש – הכל חוץ ממיקום

נכון שהמקום נראה כאילו הוא הפקטור החשוב ביותר, אך יש עוד כמה דברים שאסור לשכוח.

מחיר – זול זה לא תמיד טוב

בין אם אתם קונים מגרשים בהרצליה, ברמת גן או בכל מקום אחר – זכרו שמחיר זול יכול להיראות מסנוור ומפתה, אבל גם אם העסקה נראית מוצלחת במיוחד, תמיד בדקו בפרוטרוט על מה אתם משלמים. אין טעם ברכישה של קרקע שתהיה מופשרת רק בעוד 80 או 90 שנה.

תכניות בנייה

בשוק הקרקעות יש קרקעות הניתנות לבנייה (כלומר מופשרות), וקרקעות שמבחינה חוקית אסור לבנות עליהן. משקיעים נוהגים לקנות את הסוג השני, שהינו זול באופן משמעותי, ולחכות להפשרה. אך חשוב לזכור שעד ההפשרה, הקרקע כנראה לא תניב לכם רווח.

הכלל החשוב ביותר לקניית מגרשים במרכז

בקצרה: מחקר, מחקר ועוד מחקר. כשקונים מגרשים במרכז, יש לבדוק לעומק את ההיצע ולפי הבדיקה להחליט מהי הקנייה הנכונה עבורכן ביותר. מחקר מעמיק מבטיח השקעה בטוחה יותר. בעת הבדיקה, מומלץ מאוד להיוועץ באנשי מקצוע שמכירים את השוק ויוכלו לייעץ לכם באופן אובייקטיבי ודיסקרטי.

 אם אתם צריכים כל סיוע או עזרה בבחירת המגרש הנכון עבורכם, אנו בחברת ברהום נדל"ן נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו גאים להעניק ללקוחותינו שירות אמין ומקצועי, ללא התחייבות וללא סייג.

מאמרים נוספים
עדכון מדרגות מס רכישה 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023

עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2023 אז מה היה לנו החודש בעולם הנדל״ו הישראלי ? חוץ מהרבה רעש בתקשורת והרבה ספקולציות (טוב זה לא חדש) עדכון מדרגות מס רכישה נכנס לתוקף ועבר די בשקט , הרבה לקוחות מהמשרד ומכרים לא ממש ידעו על השינוי הזה שקיבל התיחסות מועטה, מדובר בעדכון שנתי של מדרגות מס הרכישה לרוכשי דירות ראשונה או שניה לשנת 2023.

קרא עוד »
דילוג לתוכן